Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Mad og Fællesskab

marts 22, 2023 @ 16:00 - 19:00

Vores fællesspisning med ukrainerne fortsætter i foråret, for der sker noget særligt, når vi spiser sammen. Skuldrene falder ned, snakken flyder lettere og alt mellem himmel og jord vendes og drejes. Venskaber formes og trosfællesskaber dannes. Det er vores bøn og håb for samværet i menigheden, at vi må mødes i en tryg og varm atmosfære, hvor alle må opleve en nutidig imødekommenhed, åndelighed og omsorgsfuldhed.

Program for aftenerne:

fra kl. 16.00 – Drop-in. Kaffe på kanden

16.30 – Børneprogram og madlavning

17.30 – Andagt og fællesspisning

19.00 – Oprydning

Kom og vær med, når du kan i tidsrummet fra kl. 16-19. Tidspunkterne bliver lidt flydende. Alle hjælper til med at få tingene til at glide.

Vi kommunikerer fra hjerte til hjerte, med håndtegn og kropssprog og hvad vi ellers har lært af fagter og fraser på dansk, engelsk, ukrainsk osv.

Tilmelding er ikke nødvendig, men skriv dig gerne på listen i kirken, hvis du ved, at du kommer af hensyn til indkøb.

Pris for voksne: 50 kr.

Børns deltagelse er gratis.

Idet vi har fået sponsorater til ukrainske flygtninge, spiser de med gratis.

Dato:
marts 22, 2023